Vores kunder siger

64 64 show

Private kunder udtaler

Læs her, hvad vores private kunder mener om Max Manus.

   

Hvorfor vælge talegenkendelsesløsninger fra Max Manus?
 

Peter Aaquist, almenpraktiserende læge i Nørager, anvender Max Manus Talegenkendelse i sin praksis. Hør ham fortælle, hvilken forskel løsningerne fra Max Manus gør i hans dagligdag, og hvorfor han har valgt Max Manus Talegenkendelse.

  

Charlotte Floridon, gynækolog i Holbæk, har valgt Talegenkendelse for at skåne hendes arm for tastaturarbejde. Hør hvilke andre sidegevinster hun også oplever.

 

Tilfredse kunder udtaler

» Talegenkendelse har i den grad lettet min arbejdsdag, og samtidig reduceret min konsultations tid med ca. 3 minutter pr. patient. Hovedårsagen til at jeg valgte Max Manus Talegenkendelse var, at jeg havde PC belastningssyndrom i min højre arm. Jeg havde gået til fysioterapi i næsten 2 år, uden synderlig forbedring. Allerede efter en måned med Talegenkendelse havde jeg ingen symptomer længere, og det har jeg fortsat ikke.

Charlotte Floridon, Speciallæge, PhD, Holbæk, Formand DFKO

 

» Talegenkendelse har optimeret dokumentationsprocessen i min klinik. Foruden en fremragende genkendelse, giver teknologien mig mulighed for at definere personlige standardtekster, hvor jeg i udvalgte felter indtaler resultaterne af mine undersøgelser. Navigationen til de forskellige felter, foregår via stemmen, hvilket gør dokumentationsprocessen effektiv. Teknologien giver mig muligheden for at lave et bibliotek med skabeloner til de undersøgelser jeg ofte udfører, hvilket sparer utrolig megen tid i dagligdagen. Jeg kan varmt anbefale talegenkendelse fra Max Manus.

Kim Frost, Øjenlæge, Nykøbing Mors

 

» Regionerne har i tiltagende grad, begrænset omsætningsudviklingen i primær sektor. Hvis vi vil optimere indtjeningen i vores klinikker, er vi derfor tvunget til at se kritisk på vores udgifter. En væsentlig omkostning er sekretærtimer i forbindelse med manuel afskrivning, denne post kan helt elimineres med indførslen af talegenkendelse. Talegenkendelse gør det muligt, at allokere min sekretærs timer til andet klinisk arbejde, hvilket forbedrer rentabiliteten i min klinik. Ydermere er Cloud-løsningen økonomisk attraktiv, da anskaffelsesprisen ligger på et fornuftigt niveau.

Michael Lüscher, Øre-, Næse-, Halslæge, Aarhus C

 

» Nytænkning på sekretærfronten var påkrævet ved optagelse af en kompagnon. Jeg valgte Talegenkendelse i form af Max Manus’ Cloud løsning. Det blev indført fra den ene dag til den anden, og det opfyldte mine vildeste forventninger. Nu skriver jeg alt selv. Især i starten tager det måske lidt længere tid; men det opvejes rigeligt af fordelene.
Helt konkret er den nuværende sekretærs timetal reduceret svarende til 3 måneders løn om året.

Peter Wendelboe, Hudlæge, Grenå

 

» Jeg er tilfreds med talegenkendelsessystemet fra Max Manus. Talegenkendelse gør, at jeg kan afslutte mine journalnotater med det samme efter konsultationen, eller gemme dem og gøre det senere, eller få sekretæren til at gøre det. 

Hvis sekretæren læser korrektur, føler hun, det går hurtigere end hvis hun skulle skrive efter diktat.
Talegenkendelse medfører også, at jeg er mindre sårbar overfor etc. sygdom fra sekretæren. Økonomisk er udgiften relativt hurtigt tjent ind ved evt. reduceret sekretær forbrug, samt muligheden for at allokere sekretæren til andre og mere udfordrende opgaver end at sidde og afskrive diktater hele dagen.

Unni Elmer Jeppesen, Speciallæge i Neurologi, Odense

 

Læs her, hvad vores offentlige kunder siger om Max Manus.

  

  

De adspurgte kunder er uden økonomisk interesse i Max Manus.