Taleanalyse

Dine lydoptagelser og filer er af stor værdig og indeholder vigtig viden for dig og din virksomhed. Det hjælper Taleanalyse dig med.  Når dine lydfiler, ud fra en række forud valgte faktorer, gennemgås en række tekniske analyser og bearbejdninger, kan de give dig konkret og målbar viden.

Klassificering

Klassificering efter emne, dato eller en helt tredje parameter

Indeksering

Indeksering af bestemte ord eller fraser i en længere samtale eller lydoptagelse

Analysering

Analysering af realtidsoptagelser, møder, konferencer, supportopkald og interviews

Tekstning

Tekstning eller assisteret transskribering af lydoptagelser så som interviews og konferencer

Søgning

Søgning efter nøgleord i lydoptagelser

Dine lydoptagelser kan hjælpe dig og din virksomhed til at forbedre jeres service overfor jeres kunder, du kan sikre dig, at virksomhedens regler og retningslinier overholdes, du kan få indsigt i om jeres uddannelser er tilrettelagt på den rigtige måde, og du kan få indsigt i om jeres kampagner giver den effekt i forventede, hvilke emner i får flest henvendelser på.

Call Center

Kundeservice

Alarmcentral

Interviews